צילום: ניקול דה קסטרו

הזמר, אדם, בראיון: "החוויה הטראומטית שעברתי שינתה לי הרבה מאוד בחיים"

הזמר שהוציא סינגל חדש סיפר בתכנית "בחצי היורם" עם יורם סוויסה על העולם של היום, החוויה הבריאותית שעבר לפני כמה שנים ועל ההופעות הקרובות

"כשקיבלתי את השיר אני קודם כל קורא את הטקסט ואז מקשיב, סיפר אדם על הסינגל החדש שלו, "ברגע שמסתכלים טוב לתוך הקליפ אז נכון שמדובר בניסים שלי אלה שהיו ואלה שאני אשמח שיגיעו אבל בראייה שלי אני שואל איפה כל העולם שלנו נמצא ולאו דווקא החיים שלי. העולם הזה צריך ניסים כרגע". 

אם לא היית עובר את הטלטלה שעברת היית חושב ומדבר אותו דבר?

"בדרך כלל מאוד קשה לי לענות על שאלות של אם..לא...אז. החוויה הטראומטית שעברתי שינתה לי הרבה מאוד בחיים. אם הייתי במקום מסוים על הסקאלה אז היום אני בקצה של הסקאלה שאין דבר כזה מובן מאליו. צריך לקום היום ולעשות את המקסימום". 

יש לך הופעה בגריי תל אביב.

"רגע לפני ראש השנה נרים כוסית ביחד ודקה לפני זה לראות אחד את השני". 

21.09.2022
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.