צילום: ארנולד נטייב

בן 65 מאופקים במצב קשה לאחר שנחנק מסופגנייה

גבר בן 65 נחנק הערב (שני), מאכילת סופגנייה בביתו באופקים. כוחות איחוד הצלה ביצעו בו החייאה ופינו אותו לבית החולים סורוקה במצב קשה.

מאת: ארנולד נטייב

מוטי אלבז חובש וסגן ראש סניף איחוד הצלה באופקים מסר: "לדברי בני משפחתו הוא נחנק כשאכל סופגנייה. בסיוע חובשים נוספים ביצעתי בו פעולות החייאה ובמהלך פעולות ההחייאה נחלצה חתיכת סופגנייה מקנה הנשימה. כשלמרבה הנס חזר לבו לפעום הוא פונה מורדם ומונשם לבית החולים סורוקה במצב קשה".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי מידי שנה בחג החנוכה צוותי הרפואה של איחוד הצלה מסייעים בהרבה מקרים של חנק כתוצאה מאכילת סופגניות. חשוב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת מתן סופגניות לקשישים, ילדים, ופעוטות שאצלם ישנו סיכון גבוה יותר למקרי חנק תוך כדי הבליעה.

19.12.2022
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.