
צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע
מיגל ויטור: "זאת היתה עונה קשה, היינו חסרי יציבות"
קפטן הפועל באר שבע סיכם את העונה בתוכנית הספורט ואמר: "אי אפשר להתרגל למצב של טילים"
קפטן הפועל באר שבע, מיגל ויטור אמנם חווה עונה אישית לא רעה אבל מבחינה קבוצתית זאת היתה אחת העונות הקשות שלו במועדון. מביתו שבפורטוגל התראיין ויטור לתוכנית הספורט של הדרום וסיפר בין היתר על מבצע "שומר החומות" שבאמצע עזבו אשתו טניה ושתי בנותיו את המדינה וחזרו לפורטוגל. "אי אפשר להתרגל לזה ופחדתי על המשפחה שלי ודאגתי להם. לא רציתי שהם יחוו טראומה אבל עברנו את זה בסדר", סיפר הקפטן. ומה הוא חושב שצריך לעשות כדי להשתפר בעונה הבאה?
03.06.2021



