צילום: אוהד רומנו

רד בנד מחממים מנועים לקראת ההופעה בזאפה באר שבע

רד אורבך, הדמות של סולן הלהקה סיפר לקראת ההופעה הקרובה בבאר שבע והתייחס לכך שיעלה אחרי נינט

"אני אתעורר לקראת השעה חמש בערב באותו היום של ההופעה", סיפר על ההופעה שתגיע אחרי נינט, "יש לה הורמונים כרגע אז היא תהיה בסדר. ניתן לה קצת גלידה וחמוצים ויהיה בסדר. אנחנו הולכים לשרוף את הבמה כי אני מביא הרבה בנזין איתי וזה מילולית הולך לקרות וזה קצת לפני ההדרן. יש עניין קטן של ביטוח אבל עורכי הדין שלי מדברים עם עורכי הדין שלהם ואנחנו נגיע לפיתרון".

16.06.2021
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.