צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

גאווה מקומית: 13 איש מהדרום יכהנו כחברי כנסת

שני תושבים נוספים מהדרום, יסמין סאקס פרידמן מבאר שבע ומאיר יצחק הלוי מאילת הושבעו לכנסת וכך עלה מספר החברים מהדרום ל-13

בעקבות החוק הנורווגי עוד מועמדים הושבעו אתמול לכנסת ה-24, ביניהם שני חברי כנסת מהדרום- מאיר יצחק הלוי מאילת שכיהן כראש העירייה ויסמין סאקס פרידמן מבאר שבע, והם מצטרפים ל-11 חברי הכנסת הדרומיים שכבר מכהנים בכנסת ה-24. ח"כ מאיר יצחק הלוי ממפלגת תקווה חדשה, חבר הכנסת הראשון מהעיר אילת, סיפר הבוקר בתוכנית 'בוקר טוב דרום' על ההתרגשות לעזוב את התפקיד שמילא ב-18 שנה האחרונות והכניסה לבית המחוקקים בירושלים.

17.06.2021
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.