ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך לשרון גל: "מי שצריך לדאוג לדימונה ולאופקים זה המדינה ולא הרשויות"

ראש עיריית ראשל"צ על "קרן הארנונה": "צר לי שאתם לוקחים את זה לכיוון הפוליטי"

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך לשרון גל: "באה מדינה ובונה בראשון לציון בלי סוף, כשבא מנהל מקרקעי ישראל וחתמו על הסכם הגג שווי הקרקע שהם תמחרו הוא 300 אלף ומוכרים מעל מיליון שווי קרקע. שייקחו משם את הכסף, אבל למה לקחת מהחינוך של הילד שלך בפתח תקווה? מי שצריך לדאוג לאופקים ולדימונה שם עושים עבודה מצוינת זה המדינה ולא הרשויות המקומיות. צר לי שאתם לוקחים את זה לכיוון הפוליטי". 

15.05.2023
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.