צילום: דוברות מד"א

"אנשים רבים נתקעים עם האוטו ואז הם צריכים לסכן את עצמם"

בעקבות מחסור בקליטה סלולארית בכבישים ליד ערד, תושבים ותיירים מתריעים בפני הבעיה שנמשכת שנים וסבורים כי מדובר בסכנת חיים

מייק גטנר, נהג מונית באזור ערד ובעל עסק קרוואנים ואופניים להשכרה, סיפר הבוקר בתוכנית 'בוקר טוב דרום' במקרים בהם נשאר בלי קליטה ועל משתמשי הדרך שמוצאים את עצמם ללא יכולת לצל אפילו לשירותי החירום "אנשים רבים נתקעים עם האוטו ואז הם צריכים לסכן את עצמם, ללכת על כביש מסוכן ולחפש קליטה". ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "בהמשך לתלונה שהתקבלה במשרד, בתאריך 15/6/2021 התקיים סיור של נציגי חברות הסלולר, נציג מועצה אזורית תמר ונציג משרד התקשורת במטרה לאתר מיקומים אפשריים להקמת אנטנה שתיתן כיסוי על אף האתגרים הסביבתיים באזור. החברות בוחנות פתרונות אפשריים ויעדכנו את המשרד עד אמצע החודש הבא בפתרונות אפשריים.

28.06.2021
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.