צילום: טל שחר

אלון עדר מתחמם לקראת ההופעה בזאפה באר שבע

הזמר יחד עם להקה יגיעו להופעה בבירת הנגב לפני כן הוא סיפר ליורם סוויסה בתוכנית "בחצי היורם" על השיר החדש שלו

"השיר הראשון מתקדם ממש יפה ברדיו וזה משמח אותנו", סיפר עדר, "זה שיר שנכתב ב-2019 של להסתכל למקום אחר שהוא נטול אלימות ועם כל האירועים שקרו לאחרונה עם המלחמה והקורונה. אני באופן אישי מאוד אוהב את באר שבע. בעיר העתיקה יש לי שם חברים טובים ואני תמיד שמח לבוא להופיע. בהופעה יהיו הרבה שירים חדשים ואנחנו קיימים 10 שנים ובאלבום החדש אנחנו מארחים את חווה אלברשטיין".

06.07.2021
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.