צילום פרטי

הדרבי שייך למכבי

מנכ"ל ומאמן מכבי באר שבע, ניר חזוט סיפר על העלייה של קבוצתו לליגה ב' אחרי ניצחון במשחקי המבחן על מ.ס. באר שבע בדרבי

"אנחנו מתחילת שנה עשינו את הדרך על מנת לעלות ליגה והצלחנו לעשות את זה דרך המבחנים", סיפר ניר חזוט, "התוצאה היתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה אבל משקפת את מה שהיה על המגרש והקבוצה שלנו הגיעה למשחק הזה הרבה יותר מוכנה. היכולת שלנו הייתה טובה יותר מ-מ.ס. ויש לנו שחקנים עם איכויות גבוהות מאוד אבל בסוף הצלחנו לעשות זאת. ניצחנו לאורך כל הדרך ורק במשחק הקריטי נגד שגב שלום הפסדנו למרות שהתחלנו בצורה חלומית ואני מקווה שזה כבר מאחורינו".

06.07.2021
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.