צילום: תומר בן אבי

כותב לעצמו תהילה: אדיר גץ מתכונן לזאפה באר שבע

הזמר שכותב את השירים שלו סיפר על הלהיט החדש "מאה פעמים ביום" ומתרגש בדרך להופעה

"זה טבעי וזה כיף ומביא את המופעים לווליום היסטרי שאף פעם לא הולכים לישון באותו לילה", סיפר אדיר גץ על החזרה של ההופעות, "בכתיבת שירים בתור זמר שכותב לעצמו את השירים שיש נקודת קצה ואני שומע את הקהל שר מה שלא היה לנו בקורונה כי אז לא היה לנו אופק מתי אפשר לשמוע את הקהל". 

ספר לנו על הסינגל החדש.

"זה שיר אהבה שכתבתי. הדירה הקודמת שלי הייתה בקומה 23 וכשחזרתי מהופעות זה האור שתמיד זכור לי וזולג לסיפור אהבה כזה מרגש". 

13.07.2021
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.