צילום: יעל רוזנר

"אחת ההופעות הטובות בארץ": שפיטה מתכוננת לזאפה באר שבע

בשישי הקרוב תגיע הזמרת לבירת הנגב והיא מספרת ליורם סוויסה על הגעגוע לקהל ועל החשש שהקורונה תגרום לסגר נוסף

"זה נראה לי שזאת ההדמנות האחרונה להגיע להופעה לפני שסוגרים אותנו", סיפרה שפיטה, "זאת אחת ההופעות הטובות בארץ. התגעגעתי להופעות וזה לא רק הקורונה גם המבצע והכל נדחה ופתאום קהל ובני אדם ואני מתגעגעת לכולם וזאת זכות גדולה בשבילכם לראות אותי בלייב אז תבואו". 

20.07.2021
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.