
האם ששכלה את בנה במלחמת לבנון השנייה: ״ממשיכים את המלאכה בה התחילו הבן שלי והחברים שלו״
חגית ריין, אמו של בניה ריין ז"ל, הבוקר לשרון גל: "זו מלחמת קיום, זה או אנחנו או הם"
חגית ריין, אמו של בניה ריין ז"ל, הבוקר לשרון גל: ״אני שמחה שסוף סוף התחילו עם הצפון, ממשיכים את מה שהבן שלי והחברים שלו התחילו. אני מקווה שהפעם יגמרו את המלאכה ולא נעצור באמצע, שתושבי הצפון יוכלו לחזור בשקט ובבטחה לישון בבתים שלהם״.
עוד אמרה: ״זו מלחמת קיום, זה או אנחנו או הם. אני מבקרת פצועים, הייתי השבוע בבלינסון ובסורוקה, בהתחלה היו באים אליהם הרבה אנשים ועכשיו המסדרונות ריקים. אני מבקשת מעם ישראל: לכו אליהם, תביאו להם משהו, תביאו להם חיוך וחיבוק. החיילים האלה בלי היד והרגל שהם מסרו עבורנו - אומרים לי שהפסיקו לבקר אותם. אין לך מושג כמה הם שמחים שבאים אליהם אנשים, זה בריאות הנפש עבורם, אני מתחננת - לכו לבקר אותם״.
24.09.2024



