
המחליף של אלפסי: תומר ביטון מונה לראש מועצת נאות חובב
גזבר עיריית באר שבע לשעבר ומי ששימש כמנהל המינהל לשלטון מקומי במשרד הפנים יחליף את גדי אלפסי
תומר ביטון, גזבר עיריית באר שבע לשעבר ומי ששימש לאחרונה כמנהל המינהל לשלטון מקומי במשרד הפנים, מונה לראש המועצה המקומית התעשייתית נאות חובב. ביטון יחליף את גדי אלפסי ששימש כראש המועצה בשנים האחרונות לאחר עזיבת ארז בדש שנבחר לראש מועצת עומר.
בתקופת כהונתו במשרד הפנים, הוביל תומר מהלכים מערכתיים משמעותיים לחיזוק השלטון המקומי, ובכללם טיוב והפחתת הרגולציה, חיזוק מערך הבקרה, ובניית כלים מתקדמים לניהול, פיתוח וחיזוק האיתנות הפיננסית של הרשויות המקומיות.
בנוסף, במסגרת תפקידו הוביל ביטון מודל חדש למערך החשבים המלווים, יישם את הרפורמה ברישוי עסקים ובתאגידים העירוניים, חיזק את תחום פיתוח ההון האנושי ברשויות המקומיות, וכן פעל לעידוד חדשנות ניהולית.
במסגרת תפקידו כמנהל שלטון מקומי במשרד הפנים, תומר היה שותף מרכזי בניהול המענה הממשלתי בתקופת מלחמת “חרבות ברזל” ומבצע “עם כלביא”. במהלכם פורסמו שורת הקלות רגולטוריות, גובשו מסלולי סיוע ושיפוי לרשויות והובלו תהליכי פיתוח ארגוני ברשויות, תוך חיזוק יכולתן של הרשויות להעניק שירות איכותי, מותאם וזמין לתושבים.



