
מפכ"ל המשטרה: "אנחנו הרבה זמן לא נתקלנו במסע הרג בהיקפים כאלה"
קובי שבתאי התייחס לראשונה לפיגוע בבאר שבע, מפקד מחוז הדרום במשטרה: "זה אירוע טראגי וקשה"
מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי: "אנחנו הרבה זמן לא נתקלנו במסע הרג בהיקפים כאלה. יש פעילויות על מנת ללמוד את האירוע לעומק ואנחנו הגברנו את הכוננות ברמה הארצית ונכון לעכשיו למיטב הבנתנו הוא פעל לבד. מסע ההרג ארך שמונה דקות".
מפקד מחוז הדרום במשטרה, ניצב פרץ עמר: "זה אירוע טראגי וקשה. זמני התגובה שלנו היו טובים ומהירים והכוחות היו כאן".
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ': "זה יום קשה ועצוב. אני ראיתי את כתמי הדם גם של ההרוגות וגם של הפצועים. התפקיד שלי כראש עיר זה להביע צער עמוק למשפחות ההרוגים. ברגע הקשה הזה התפקיד שלי זה לפעול בקור רוח ולגרום לכוחות הביטחון לעשות את העבודה וכפי שמדינת ישראל יודעת לפעול בנחישות ולשים על סדר היום את האיום האיראני היא חייבת לטפל בנושא הביטחון האישי".



