צילום: באדיבות המשפחה

המנהל של לורה יצחק ז"ל: "היא הייתה חלק מהמשפחה שלי, זה נורא ואיום"

דורון אשר סיפר ליורם סוויסה בתכנית "בחצי היורם" על האישה שנרצחה בפיגוע בבאר שבע: "היא עבדה איתנו כמעט 13 שנה"

דורון אשר, המנהל של לורה יצחק ז"ל סיפר לתכנית "בחצי היורם": "תחנת הדלק נמצאת 200 מטר קו אווירי מאיתנו, מיד נסענו לבית חולים לתמוך במשפחה עם הבעל שלה וכשהגענו לשם קראו למשפחה להגיע והודיעו על פטירתה. התקשרו לראש העיר שייתן תמיכה של עובדים סוציאליים ואחרי דקות ספורות הגיעו מהרווחה ולקחו את המשפחה הביתה להודיע לשלוש הבנות".

זה קשה לעכל את זה.

"היא עבדה איתי כמעט 13 שנה והייתה חלק מהמשפחה שלי. היא נגעה בכולם ובכל הלקוחות והיא טיפלה בשירות לקוחות. הייתי בהלם מהעזרה שקיבלנו ועכשיו סגרנו את העסק. כינסתי את כל העובדים ואנחנו מחכים ללוויה". 

23.03.2022
'
--:--
--:--
שגיאה בטעינת מדיה: לא ניתן היה לנגן את השידור.