
צילום: דוברות הכנסת
ח״כ מירי רגב לפתחי וזמרי בעם: "בנגב יש בעיה ואנחנו לא מסתירים את זה"
שרת התרבות והספורט לשעבר על הפיגוע בבאר שבע: "הממשלה צריכה להפסיק להתנהל בטיקטוק ובטוויטר"
ח״כ מירי רגב לפתחי וזמרי בעם: "אפשר להאשים את הממשלה הקודמת בהכל. ברגע שנותנים למנסור עבאס, איש התנועה האיסלאמית מיליארדים, ברגע שעוצרים נטיעות, ברגע שמאשרים את חוק החשמל - אז תגידו לי אתם? בנגב יש בעיה ואנחנו לא מסתירים את זה. יש מה לעשות בנגב, עכשיו יש ממשלה - שתיקח את עצמה בידיים ותפסיק להתנהל בטיק טוק ובטוויטר. צריך לטפל בבדואים בדרום, להכניס שם יחידות משטרה, לאסוף נשקים ולטפל בתנועה האיסלאמית. זה לא יהיה קל מולם אבל לא צריך לפחד"
23.03.2022



